onsdag 23 december 2015

Vänner

Det här med vänner är ju alldeles förtvivlat bra. Satt på kvällskvisten och började gå igenom allt mitt empiriska material inför den sista artikeln - kanske lite tvivlande på om det var rätt att åka hit före jul osv. Det som plussade på mitt tvivel är att vi ska få åskoväder imorgon och jag gillar att gå ut och promenera en stund på dagen. Då dyker Eva upp på chatten och peppar mig - livet blir helt plötsligt enkelt och rätt igen :)

Vad jag gjort idag? Layoutat en artikel och börjat fnula på den som ska sist in i avhandlingen. Det tar ju ett tag att få dem bra, så det är hög tid. Har dessutom fått reda på att jag kommit igenom administrationen på msu - nu är jag anställd för kursen :) Karin versus amerikansk administration 1 - 0!!! 

Jag måste ge er den här underbara kortfilmen som säger att gammal kärlek inte rostar: http://www.svtplay.se/video/364043/karlek-utan-slut

So long!

Inga kommentarer: