fredag 4 december 2015

Brucan

Alla som känner mig lite, vet att jag är ett stort fan av Bruce Springsteen. The River är en låt som jag kan spela på repeat i några timmar - det munspelandet går inte av för hackor och ger mig alltid gåshud. Jag kan sitta och leta olika versioner av den på Youtube för att hitta den bästa (och nu är den BORTTAGEN!!!). Eller spela Dream Baby Dream när något går dåligt - bara för att peppa upp mig. 

Jag drar som sagt var till USA den 11:e december och Brucan drar ut på USA-turné i januari. Jag tror bestämt att jag ska försöka få en biljett till den 19:e i Chicago. Tåget går nära där jag bor (sidåsär tio minuters promenad) och sedan ska jag hitta något käckt hotell etc. Det enda problemet är att jag har lektion den 20:e kl 10.45. Får fundera på om jag kan flytta på den på något vis...




Inga kommentarer: