torsdag 10 december 2015

Dan före dan

Jo, jag har jobbat idag :) Diskuterat hur jag ska göra med min artikel, som helt plötsligt blev två artiklar. Finns nog dessutom material i den som kan bli en tredje vad tiden lider! Sedan har jag funderat på vad rubrikerna ska bli - inte min specialitet men jag lär mig. Gick igenom en intervju lite noggrannare och fick med en massa nytt matnyttigt - ser fram emot vad det kommer att bli.

Hade en fantastisk lunch med Anna på Jazzköket - en av mina favoriter i stan. Grönkålssoppa och lammgryta blir aldrig fel och dessutom i gott sällskap.

Hemåt på eftermiddagen efter lite administration med system som lätt hade kunnat hamna i den här boken:


Tyvärr fanns det bara bilder på den gamla versionen på hemsidan, men ändå. System som inte går att köra på Mac ska ju bara inte finnas idag. Och ska definitivt inte köpas in av någon organisation, slut på meddelandet!
Fixat och donat lite på kvällen - imorgon bär det av!!





Inga kommentarer: