fredag 25 december 2015

Julkänslor

Det var väldigt konstigt att gå till frissan på julafton, men går det och jag behöver det så gör jag det! Gick upp till frissan, som inte visade sig vara på skolan - det är ju vinterlov. Jag lär mig aldrig att skolorna verkligen har det - det funkar ju inte så hemma! Men en tid hade jag hos frissan på andra sidan gatan och bra blev det. Lite mer färg i håret och lite uppklippt. Drog hemåt för att förbereda lite, med betoning på lite. Och prata med nära och kära hemma - skype är ju alldeles vansinnigt suveränt!

Gick bort mot Anso och Anto när de kom och mötte mig med bilen. Akash var med också och vi drog bort till Meijers för att hämta mina tårtor och lite annat som behövdes. Inte den hysteriska julhandeln som vi har hemma, men det var gott om folk ändå :) Det är dessutom alltid lika spännande att åka med Anto - han är från Paris och kör helt enkelt bil som en parisare :) Fina tårtor var det och inte speciellt dyra.

Vi drog hem till dem och jag hjälpte till med lite allt möjligt - sånt som behövs innan en fest.


och så här såg det ut när vi hade satt oss:


Yepp, jag blev firad med skönsång, champagne och glada tillrop!


Grymt mätt, glad och firad fortsatte vi med att spela "Cards against humanity" - det som vi spelade när jag hade fest i min lägenhet för bara ett par månader sen. Känns som om det var igår!

Nu ska jag pigga på mig och dra till nästa fest - ha en skön fortsättning!!

So long!

Inga kommentarer: