lördag 5 december 2015

Tröttmössa

Ja, idag är jag inte piggelin direkt. Sovit för lite och är för gammal! Jag och några kollegor på Ekoteknik var på AW, som blev lite sen. Ingen av oss är direkt svårpratad, så antalet ord per sekund är högt! Kom hem och kollade på TV och sedan pratade jag med sommarens fling. Det är ju alltid kul när de hör av sig igen ;) Det hela blev ju inte bättre av att jag hade tvättid klockan 7. Det är liksom dax att ta tag i saker på allvar nu. Så nu är allt som finns i textilväg tvättat och halva lägenheten städad. Det bökiga är att det är så litet och att jag måste flytta runt sakerna för att dammsuga i tre sekunder, upprepa, upprepa och upprepa.

För att hålla mig uppe, så lyssnade jag på Idolvinnaren, Martin! Grym pipa måste jag säga och häftig utstrålning. Oförstörd om man säger så :)
 
Nu ska jag iväg på glöggparty - jag måste ju ta chansen och få i mig svensk jultradition nu! Det blir inte så mycket sådant sen...

Inga kommentarer: