lördag 30 april 2016

Yes!

Satt hemma och skrev på min kappa, en snutt för att förbereda mötet med Jack. Vi håller på och tittar på en programvara som jag ska använda i kappan. Struttade upp till Brody - museet som jag har varit inne i ungefär två gånger :) Jack och jag slog ihop våra kloka huvuden och fick fram det som jag var intresserad av. Dessutom hade vi en fantastiskt rolig diskussion om hur mitt fält ser ut, baserat på det material som vi fick fram. Kul med helt nya vinklingar!

Vi drog vidare till avslutningsminglet för XA och PW studenterna - god mat och trevliga pratstunder. Det bästa? Bill, han är dean, ville prata med mig hur vi fortsätter att samarbeta! YES! Nu ska jag smida vidare på min projektidé och se hur den kan förverkligas.

Gick till kåren för att fortsätta skriva och sedan hem - skriva stavas det! Jag måste citera Ben idag - han är på tenure track och skriver LITE mer än vad jag gör. "I am out of words!" Trodde aldrig jag skulle höra det från en person här ;)

Inga kommentarer: