tisdag 19 april 2016

Min längtan idag

Jag studsade väl inte direkt upp idag Förkylningen sitter fortfarande kvar, mest som trötthet. Men jag lyckades komma upp till Bessey i tid för att hämta Keith. Han är knuten till programmet som extern part och gör inhopp då och då. Dagens lektion gick ut på att teamen pratade tio minuter med honom och tio minuter med mig. Kul att möta studenterna på ett annat sätt och höra om deras frågor. Lunchade på Internationella centret - räkor i honung, valnötter och ångkokta grönsaker är helt perfekt! Åter till Bessey för att skriva på kappan. McKinley kom förbi och vi tog en tidig writing group idag. Det var bara han och jag, så det fick bli en kortare session ute. Jag drog vidare till Friendship och fortsatte att skriva och prata med Rich. Honom kommer jag definitivt att sakna.

Vad längtar jag efter idag? Havet - det är ju närmare trettio grader varmt och då ska jag sitta och titta ut över havet. Så här t ex:



Inga kommentarer: