lördag 23 april 2016

För att komma framåt!

Hopp och hej! Började dagen med att prata med en kollega hemifrån. Bra samtal om min sista artikel etc. Vi kom också fram till att jag ska prata om det jag har gjort här när jag kommer hem. Det är ju inte samma Karin som klev ut genom dörren den 10 december 2015, som den som kliver in i början på juni. Jag har lärt mig mer och alla vet inte vad jag har gjort eller upplevt. En lärdom från förra gången för att minska kulturkrocken!
Jag struttade upp till FH för att skriva. Det var kanske inte det bästa idag, en massa folk och alla var på flamsigt fredagshumör, men skoj var det. Jag och Anto hade ett långt samtal om livet, melankoli, hemlängtan och längtan att stanna kvar. Vi kom fram till att det var bra att vara vuxen och göra det man ska ;)
Skrev i alla fall klart det jag skulle skriva och drog mig hemåt. Hämtade min hjortronsylt i brevlådan, den kan ev göra succé på onsdag!

Ikväll är jag trött - ska kolla på Let's dance och sova länge!





Inga kommentarer: