måndag 12 november 2018

Fars Dag och dagens tema

Igår var det inget Fars Dags firande men Kent och jag drog på Allstars och kollade på fotboll (oavgjort för ÖFK) och sedan var det bio. A star is born blev det denna gång. Helt Ok film men inte lika bra som Bohemian Rhapsody. Om jag skulle översätta den till uppsatsspråket så var de väldigt mycket inledning, teori och metod och sen fanns det liksom inga ord/pengar över till slutet på filmen.

Jo, men idag har jag pratat och skrivit och är trött. Pratat med studenter och gjort några revideringar på en artikel som ska publiceras i en journal. Blir alla tiders med journalpublikationer, för det behöver jag en mängd nu för att komma vidare. Jag har några artiklar liggande som jag tänkte ta vidare till det - ska bara få lite mer feedback på dem från några jag känner.

Lite så här kan livet beskrivas idag - ljusgrått och det finns ett ljus lite längre fram!




Inga kommentarer: