onsdag 10 december 2014

Tisdag

Intervjun idag blev flyttad på så helt plötsligt fanns det en ocean med tid :) Jg tog itu med min andra artikel, skrev om o fixade. Kom på att jag behövde nytt busskort och då är det ju polisen som gäller! Väl där hade de inte några månadskort - 😁. Ja, ett tiokort går ju bra, eftersom jag ska till Washington snart!. Gick till kåren, underbara ställe, och skrev mer. Fick ihop ett mail till mina Sprtan Village kompisar, så på söndag ska vi ut o hajka o jag ska få komma till IKEA. Tänk att det kan vara lycka - saffransbullar o senapssill på IKEA. Sagt av hon som aldrig åker dit i onödan annars. Började transkribera en intervju och insåg att jag kommer att behöva hjälp senare. Lite amerikansk faktakoll kommer att sitta alldeles utmärkt!
Iväg på ett födelsedagsfirande - Howard fyllde år. En massa kul prat, även om jag just då inte har koll på amerikansk fotboll, rasproblem etc. Gott med vin var det i alla fall :) Och vi planerade en resa till Grand Rapids.

So long!

Inga kommentarer: