tisdag 23 december 2014

Ingen julstress - jomenvisst!

Jag har inte känt någon större julstress. Inte köpt någon gran eller annat julpyssel förutom det jag hittade på IKEA. Men jag har insett att det inte var det smartaste att köpa en resa som börjar den 25:e december. Just nu försöker jag fixa två saker - betala hyran och få en taxi till flygplatsen. Hyran ska nog lösa sig - behöver få tag på hyresavin som de skickade ut i fredags, för utan den går det ju inte att betala. Jo, så var det när jag hade min första lägenhet någon gång på 80-talet också!!!Men eftersom banken är öppen imorgon också så ska det väl lösa sig. Hoppas bara att administrationen är det ;)

Sedan behöver jag en taxi till flygplatsen - planet går 6.45. Det verkar ju vara rätt hopplöst det med. Suck! Trodde inte sådant skulle vara ett problem i det kommersiella USA, men familjen verkar gå fore pengarna i detta land. Åtminstone ibland. Ja,ja, i värsta fall får jag väl boka om flygresan o allt annat!!

Hoppas att ni har det bra i julstressen i alla fall!

So long! 

Update: Nu är hyran betald efter lite administrativa diskussioner:) Och ibland så är det bra att gå upp till kontoret - sekreterarna har inte så mycket att göra så nu är taxin fixad också! Nu ska jag iväg o parta ;)        

Inga kommentarer: