lördag 22 december 2018

Förkylning och logistik

Nu fick jag en lättare förkylning och gick hem och sov en hel massa. Känns som om jag har vaknat upp idag och är mycket piggare! Så idag ska jag städa i lägenheten, göra iordning det sista som jag inte gjort på jobbet, pussa på mannen och packa för att köra stora logistikrundan i världen! Vad sägs om Lugnvik, Östersund, Göteborg, Fjällbacka, Mölndal, Stockholm, Los Angeles, Mauii och sedan tillbaka till Östersund. Hur ska en sådan packning se ut?? Det krävs käcka släktingar på vägen, bra leveranser från PostNord och bra uppkoppling till nätet.

Jag ska till Mölndal och hömta mina grejer från huset i Åby. Det känns skönt att det är sålt samtidigt som det är väldigt vemodigt. Det var verkligen MITT hus i livet och kommer alltid att stå som modell för alla andra hus som jag tittar på. Men nu vet jag att det kommer i goda händer, d v s personer som förstår sig på att renovera hus och inser att det är viktigt.

Inga kommentarer: