onsdag 12 december 2018

Land och rike runt

De senaste två dagarna har jag åkt både norröver och söderöver för att prata forskningsprojekt. Igår var jag och en kollega i Ragunda kommun och pratade med framtidsstrategen där om vad vi skulle kunna göra för spännande digitala projekt. Mycket med tanke på inkludering för personer som bor långt ifrån de tätorter som finns. Dessutom fick vi en resa i ett fantastiskt vinterlandskap!

Idag var det tidig uppstigning för att åka till Stockholm och Vinnova. Jag och överläkaren i strokerehabilitering skulle på programkonferens för att lyssna och få inspiration kring vårt förstudieprojekt för en aktiv livsstil vad det gäller just strokerehabilitering. Det var många spännande projekt som presenterades och det var en hel del personer att nätverka med. Jag gjorde dessutom en avstickare och åt lunch med en av mina favorithandläggare :) Nu är jag trött och tänker att jag kommer att somna helt ovaggad när jag kommer till Östersund!

Inga kommentarer: