fredag 7 december 2018

Vad händer?

Jo, jag har intervjuat personer på ODI om en massa olika saker. Roligt, igenkännande och samtidigt nya saker så jag är mycket nöjd med min vistelse här. Förutom pukot som fick för sig att röka på rummet inatt vid tre-snåret. Tack, men det innebar att brandlarmet gick på hela hotellet och jag kunde inte somna om. För de som känner mig väl så är det INGEN bra idé att väcka mig och jag sover gärna hela nätterna. Så hela förmiddagen gick åt att vara sur och gnällig. Nåväl, tillbaka till det roliga, jag har fått med mig bra intervjuer som jag ska använda till en eller flera artiklar. Dessutom blev de som jag vill samarbeta med mycket intresserade, vilket gjorde att vi kom fram till flera bra idéer under eftermiddagen.

Varje fredag har ODI ett seminarium som idag handlade om Dataportability. Detta betyder att du som individ har koll på din personliga data och en fantastiskt presentatör berättade om problemen och möjligheterna med detta. Här är en länk för er som vill lyssna:



Trött och fortfarande lite sur drog jag till Camden Town på em för att köpa en beställd t-shirt till Kent. Som tur var hittade jag den relativt snart, så fredagskvällen kan jag kolla på På Spåret och känna mig som hemma :)


Inga kommentarer: