fredag 14 december 2018

Vänners värme

Jag var grymt trött när jag vaknade i dag och sedan skulle jag ha seminarium med examensarbeten, vilket jag kanske inte var helt upplagd för. Som tur var blev det väldigt bra och studenterna verkade glada och pigga. Kul och inspirerande!
Sedan drog jag snabbt iväg till frissan, vilket är välbehövligt. Jag har bestämt mig för att sluta färga håret och det blir allt mer grått. Faktiskt är den gråa färgen som jag har riktigt snygg och jag är väldigt nöjd med den. Men den skär sig mot den bruna tonen som jag hade förr och därför behövde det hela snyggas till. Jag har börjat gå till frisörskolan här i stan, det blir bättre, snyggare och billigare på det viset. Under tiden som jag satt hos frissan fick jag dessutom reda på att jag och en kollega i Linköping fått en artikel accepterad, vilket alltid är inspirerande!
Efter det var det dags för lic-fest hos en kollega, så jag drog ut en bit utanför stan till en hembygdsgård. Väldigt trevligt och varm tillställning! Massa bra personligt prat med en värme som sjönk rakt in i själen. Förhoppningsvis kan några av dem hjälpa till framöver!



Inga kommentarer: