söndag 20 mars 2016

Skön lördag

Vaknade seg, drog mig upp och gick och la mig för att vila en stund - ni vet vad som händer ;)? Fick ett mess av Les att de skulle åka och äta lunch på Brodys och sedan dra ut i skogen. Om jag skulle med? Jo, på något sätt måste jag också få fart på mig och de är ju alltid trevliga att umgås med. Vi åt och sedan åkte vi till en park där de visade upp hur man gjorde lönnsirap (maple syrup). Kul att komma ut lite, även om det inte riktigt var i det som jag skulle kalla skogen.

Åkte hem och dressade om för att åka på utflykt med Friendship House. Denna gång till en kyrka i Hasslett där de gav ett skådespel som anspelade på Leonardo da Vincis Nattvarden. Kul att se på och hur de sköter sina kyrkor som en stor community. Jo, jag skakade också hand med alla skådisar efter pjäsen!



Sedan måste jag säga att jag hade väldigt svårt för den ddosattack som man har utfört mot våra tidningar idag. Kändes väldigt olustigt och jag hoppas att kunna läsa mer om den snart. Vem, hur det kunde ske etc.

Inga kommentarer: