onsdag 23 mars 2016

Miss world svar

Just nu vill jag bara säga en sak: Fred på Jorden! 


Om förra året var ett danande år, så verkar det här gå  i dödens tecken. Idoler trillar av pinn, släktingar och så kan vi ju ta ihjäl varandra genom att låta folk drunkna i Medelhavet eller på en flygplats eller tunnelbana. Rockkonsert går också bra! Jag önskar att jag fattar varför, eller så är jag glad att jag är utrustad med en smula sunt förnuft och inser att jag aldrig kan fatta varför. Och inte blir det bättre av att Tobbe ska ut och flyga om två veckor och mellanlanda i Europa när han ska hit. 

Annars har jag skrivit på en artikel, min kappa och pratat med en kollega som har en stökig student. Det är skönt att jag kan vara till hjälp för någon här - det brukar mest vara andra som får hjälpa mig. Jo, jag gjorde en forskarintervju också - grymt kul att höra vad som hade hänt sedan sist på det stället :)


Inga kommentarer: