tisdag 3 maj 2016

Kymig

Startade dagen tidigt med att vara med på ett forskarmöte hemma. Intressant, handlar om att söka nya forskningspengar. Sånt gillar jag ju skarpt! Lite trött efteråt, men jag försökte börja skriva på mitt resultat i kappan. Det gick verkligen sådär. Hur sjutton ska jag göra den och den övergången - blev resultatet. Bra för då börjar hjärnan jobba!
Jag drog upp till Starbucks för att träffa Eryn och diskutera analysen på min artikel. Mycket folk där så vi drog till huset där matematik håller hus. Bra diskussioner, som alltid med henne. Gick till Bessey för Margaret, Elisabeth och jag skulle ut och äta middag ihop. Vi drog till Red Lobster och jag slog till på krabbkakor och sangria - fast det var måndag!


Idag känner jag mig lite kymig - för er som inte är göteborgare innebär det att jag behöver någon att luta mig mot! Bjuder därför på denna låt:

Inga kommentarer: