onsdag 25 maj 2016

I Santa Barbara

Det är en gåva utan dess like att ha alla dessa bra människor runt omkring. Stöd och uppmuntran gillas och dessutom bra ställen att bo på. Denna kusin har en superfin nyrenoverad lägenhet högt uppe på ett berg i Santa Barbara. Får man inte ro att skriva här, så vet jag inte riktigt vart jag kan få det. Kortet är grymt dåligt - molnigt etc. Det kommer bättre, men jag ville visa er att det är högt uppe!

Idag hade jag en session med min writing group. Att bara få frågan "What do you want us to discuss today?" är grymt skönt. Sedan hade vi en prata-ut del också - det ingår liksom i vårt sätt att umgås!

Nu på kvällen var jag och kusin downtown, spankulerade, tittade på havet och åt en bit mat. Restaurangen stängde så jag fick med mig extra box-mat = jag behöver inte göra lunch på flera dagar. Och sedan kom tanken - om en vecka är jag i Östersund!

Inga kommentarer: