måndag 5 januari 2015

Gammaldags söndag

Ja, det har jag kört idag. Det är grått ute, regnar, snöar och blåser. Så jag bestämde snabbt att jag överlever utan mjölk - mat finns det massor av i frysen (tack, IKEA!) Så idag har jag uppdaterat på min företagsblogg, pratat med familjen och funderat på livet. Det är sådant som behövs göras emellanåt. Jag har en känsla av att jag kommer att få en dipp en månad efter jag kommer hem, när jag träffat alla och gjort allt jag saknat. Får se till att mota den i grind och göra skojsiga saker fram till sommarsemestern!


Jag började läsa Lejontämjaren igår. Den är intressant för mig ur ett Fjällbacka perspektiv, men den är slarvigt och snabbt skriven. Det hade gått att göra en tätare och intressantare bok med den storyn.

Ha det bäst!  

Inga kommentarer: