tisdag 21 oktober 2014

Back in business

Idag var det vanlig arbetsdag på Campus igen. Körde som vanligt några Skypesamtal på morgonen. Bra, intressanta och utvecklande. Håller på och skriva på hur jag ska göra nästa studie - det börjar likna något :)
In till biblioteket för att låna några böcker - hittade inte det som jag skulle ha. Det finns andra bibliotek på Campus och det var väl inte riktigt vad jag hade tänkt på. Det gäller ju att tänka utanför boxen ibland. Det finns inte alltid bara ett bibliotek på Campus - även om det är så i min värld.  Så jag får knalla vidare en annan dag, idag dög andra källor lika bra!

Firade kvällen med att gå på kursen i Informationsdesign. Alltid lika bra - pedagogiskt, utmanande och med att vänligt sinne till de som är studenter. Gör att de känner sig säkra och vågar ta sig utanför boxen. De kommer aldrig att bli utlämnade, känna sig sårade inför sina kamrater eller sig själva. Eller dumma i huvudet för den delen. Alldeles lysande agerande!

So long!   

Inga kommentarer: