måndag 25 augusti 2014

Lägenhet

Jo, men visst - det skulle finnas en lägenhet till mig :) Åkte till uthyrningskontoret med alla mina väskor. En taxi för 42 spänn är helt ok tycker jag. Fyllde snällt och fint i alla papper där - spännande att göra en administrativ studie i USA. Och sedan när vi kom till lägenheten bodde det någon där... Tillbaka, fylla i nya papper och till en ny lägenhet. Den var tom!! Så nu är allt uppackat - kan någon tala om för mig varför jag tog med mig så mycket kläder?? Nästa steg är att gå till affären och handla. Behöver fylla det tomma kylskåpet så jag kan äta något! Och sedan skaffa ett MSU id. Tänkte klämma all administration idag och försöka komma iordning i kroppen med tidszonen. Det gick åt en hel massa frukost när kroppen tyckte att klockan var två istället för åtta. Jag kommer i alla fall att sova gott inatt igen.

Stay tuned for pictures!

Inga kommentarer: