torsdag 28 augusti 2014

Jobbar ;)

Idag sitter jag mest hemma o jobbar. Dels för att jag ska göra det och dels för att frustrationen over att inte hitta överallt o inte förstå allt kommer smygande. Det är en frustration och trötthet som jag vet kommer och det bästa sättet, för mig, är att hantera den genom att få saker och ting gjort. Lugna ner mig o känna att livet går framåt. Och ta nya tag i undersökarlivet imorgon.

Lärdomar hittills idag? Om jag lagar mat på en gasspis så är det fel att koka over såsen - det börjar brinna lite lätt ;) Skype är underbart - jag hittade en gratismånad till fasta telefoner världen over - mamma är bra där med sin fasta telefon!

Nu ska jag ut o handla mat o sedan blir det Skype med min kamrat från Minnesota. Se vad vi kan hitta på tillsammans.

So long!     

Inga kommentarer: