onsdag 29 juni 2011

Lovely day!



Idag har varit en helt underbar dag, i solens tecken. Underbar för att jag inte har känt av någon allergi, fått åka båt i två timmar och kunnat läsa en hel del. Läsandet gjorde jag på Brännö brygga, den är helt och hållet som gjord för att stå upp och luta boken mot det lilla staketet runt om. Dessutom hade jag med mig två favoriter i livet, sambon och en väldigt bra kamrat.

Kvällen tillbringade jag med att sitta på Barken Viking och diskutera Dataföreningen i Göteborg, sett ur nätverksmotorernas synvinkel. Kul med fria diskussioner, god mat, vackert hav och värme. Och att träffa nya personer.

Vi diskuterade om vilka våra drivkrafter var att vara nätverksmotorer. För min del är det helt enkelt så att jag är förbannat nyfiken och vill träffa nya personer med en annan synvinkel på det som jag håller på med, agilitet for management. Och den saken att jag är välkommen att göra det, gör ju inte saken sämre.

Inga kommentarer: