torsdag 16 juni 2011

Dag 7

Jaha, det är ju bara att fortsätta läsa i den tjocka amerikanska boken. Mycket ord är det och den förklarar verkligen allt grundligt. Har nu bestämt att jag använder den boken första gången kursen går och sedan får det bli en annan. Det måste finnas lättare sätt att förklara allt detta på. Jag log i alla fall i smyg när den förklarade B2B, B2C och C2C på ett grundläggande sätt. Och vilka applikationer som kan användas till detta.
För att starta ett nytt socialt liv har jag bestämt mig för att pröva lite olika föreningar här i Östersund. En av de är QnetZ som är ett kvinnligt nätverk för akademiker. Gårdagens övning bestod i ett prova på pass i Yoga. Väldigt skönt för min stela kropp, men nya tränibngskläder måste jag definitivt köpa. Lite pinsamt när tröjan åker runt kroppen hela tiden...

Inga kommentarer: