lördag 30 april 2011

Underbar fredag



Igår var verkligen en toppendag i livet. Fick sitta och arbeta, ifred och hela dagen, med ett kul ämne och med en superkunnig person. En sådan som ställer de relevanta frågorna och som gör att hjärnan får sig en rejäl stretchning. Och en person som får mig att växa som människa också.



Lunchen avnjöt jag med 40 andra på Sociala Media Gruppen. En lunchsammankomst som jag brukar gå på om jag hinner och kan. Vi diskuterar olika ämnen som är relaterade till sociala media och äter gott.



Kvällen, och vinet, fick jag tillsammans med gamla scoutkamrater. Kul att träffa de som jag inte har sett på över tjugo år och sedan pratar vi vidare där vi slutade sist. Underbart, kul och väldigt avslappnat. Det blev inte sämre av att jag fick lift hem med den yngste sonen efteråt.

Inga kommentarer: