måndag 25 april 2011

Slö och slapp

Idag skulle jag göra en massa saker, men det slutade tvärt efter att jag hade varit och köpt lister på K-rauta. En affär som måste ha världens sämsta logistik och arbetsledning. Hur kan man annars ha EN kassa öppen på annandag påsk, en massa säljare som inte gör nåt och inga skyltar på hur man ska köra in bilen i lagret. Som gjort för kaos, bilar på alla håll och hur långa köer som helst.
Lite tråkigt är det när nära och kära inte kan hålla sina löften, utan fortsätter att ljuga. Visserligen gör det livet lätt för mig, men jag är lite nyfiken på hur man tänker. Inget som jag kommer att lägga ner mycket energi på, men jag kan bara önska lycka till i framtiden.
Imorgon är det arbetsdag, ett arbete som känns lite passe just nu i och med att jag bara ska vara där en månad till. Jag får hålla fanan högt och göra ett bra intryck, för jag vet aldrig när jag behöver det igen.

See you!

Inga kommentarer: