torsdag 23 juli 2009

Underbar torsdag - not!

Min förtjusning över torsdagar är inte speciellt överdriven, men upp och till jobbet kom jag i alla fall idag. Väl där började det helt OK, men sen visade det sig att det som jag trodde jag hade löst efter drygt tre veckors jobb inte alls var klart. Trots att allt hade visat det. OK, då är det ju bara att fortsätta...

Sen började regnet att fullständigt ösa ner och det var grått, grått ute. Hela eftermiddagen lyckades vi gå bet på enkla simpla saker.
Till kiropraktorn skulle jag i alla fall, men det visade sig vara fullständigt trafikkaos i stan på grund av regnet så sträckan Hisingen Centrala stan tog drygt en timma.

Som krydda på moset innehöll posten idag enbart en räkning - TV-licensen.

Jo, jag vet att de finns de som skulle göra allt för att byta med mig och att det är kvinnliga ilandsproblem.

Nya tag imorgon!

Inga kommentarer: