onsdag 15 juli 2009

Ingen sommartristess

Nackdelen med att jobba under sommaren är att det är lätt att drabbas av sommartristess och sitta i sitt arbetsrum och tycka synd om sig själv. Idag gick dagen så snabbt att jag inte hann med allt som jag hade förutsatt mig och det kändes väldigt konstigt. Trevliga möten med bra och kreativa personer. Kul!

Dessutom fick jag en lunchdate med en från HCK. Alltid skoj att prata med personer som jag känner väl och våga vara lite personlig med.

Äldste sonen fick veta att han kom in på sjöfart och logistik idag. Nu är det bara upp till honom att bestämma vad han vill göra. Jag tror i alla fall att han skulle få ett väldigt roligt yrkesliv med en sån utbildning, men är inte helt säker på att tiden är riktig mogen ännu.

Ikväll ringde äntligen Cat, min äldsta och allra bästa kamrat. Hon har det inte helt lätt med sin rygg, men lätt ändå väldigt glad och pigg. Och det bästa är att vi hinner träffas under hennes semester. Ska bli så roligt!

Inga kommentarer: