lördag 5 december 2009

Vad gör hon??

Jo, jag JOBBAR. Datorn är med överallt och det kollas order, order och ännu mer order. Snart kan jag alla apotek som finns i det här landet och när de lägger order. Och när de får sina leveranser och när allt ställs på sin spets. Men den här överläggningen har gått relativt bra. Och så kommunicerar jag med gruppmedlemmar, Change Manager, produktionschefer mm. Kul att göra det, men det tar på krafterna. Ska bli så skönt när den här december är över och vi har överlevt med vår nya meddelandeväxel.

En annan del av min tid i livet funderar jag på vad nästa livsprojekt ska bli. Mastern förväntar jag mig bli klar inom ett halvår och det behöver finnas något nytt större projekt i mitt liv. Finns vissa krav på ett projekt - det ska vara roligt, jag vill träffa nya människor, lära mig nya saker och ge mig något ekonomiskt i utbyte. Bra förslag mottas!

Inga kommentarer: