torsdag 24 december 2009

Åldersnoja


Ja, egentligen ska väl dagens blogg handla om God Jul osv. Men eftersom jag tillhör de som fyller år imorgon, så tillåter jag mig att ha lite åldersnoja. Tycker att det räcker med att fylla år nu, vill inte bli äldre, utan mer stanna i den här åldern och behålla den ett tag till. Kan vara att den bästa åldern är nu och att jag inte ser fram emot att bli äldre. Sönerna är ett avslutat projekt med lyckat resultat och jag ser fram emot ett enormt spännande projekt nästa år.

Har diskuterat denna noja, med äldre personer, och de ger mig mycket hopp. Det går att utvecklas och ha kul och att fortsätta drömma sig bort. Dessutom har jag bra förebilder i mina äldre cykelkamrater som gör det ena storverket efter det andra.


För att återgå till det mer normala julfirandet så är allt på sin plats. Ja, nästan allt, så det blir en liten shoppingrunda till. När vi ändå ska hämta sambon.


Firar också med att ta med ert kort från årets underbara semester.Detta är starten för pilgrimsvandringen till Santiago de Compostela ( franska vägen). Någon gång i livet vill jag gå eller rida den.


God Jul!



Inga kommentarer: