I byn var det fest på en båt med yngre kändisar så vi hade lite båtrace en stund. Helt oskyldigt, men de ska inte utmana en äldre person 🤭.
På Bryggan var det gott om folk och alldeles gudomligt att dumglo på havet. Kul att träffa kändisar från förr och språka lite.
Tillbaka gick det alldeles utmärkt med båten 🚤.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar