söndag 28 juni 2026

Härlig kväll

Ibland får jag använda att jag har två båtplatser och dra in till byn med båten. Riktigt trevligt, speciellt när jag hann dra en repa runt Valön och Hjärteön också. 
I byn var det fest på en båt med yngre kändisar så vi hade lite båtrace en stund. Helt oskyldigt, men de ska inte utmana en äldre person 🤭. 

På Bryggan var det gott om folk och alldeles gudomligt att dumglo på havet. Kul att träffa kändisar från förr och språka lite.

Tillbaka gick det alldeles utmärkt med båten 🚤.

Inga kommentarer: