fredag 20 juni 2014

Midsommar

Jag firar midsommar i Fjällbacka. Hjälper mamma med huset - städar, handlar o annat som behövs för att få det hela att fungera. Nu har jag fått förstärkning av sönerna, flickvän o hund. De klipper gräset, sätter upp bokhyllor, lagar mat osv. Ett familjekollektiv i miniatyrformat som gör att det blir fint och snyggt. Och jag bara älskar att vi får tre dagar tillsammans. Dessa kloka män har jag varit med om att skapa och forma - känns alldeles fantastiskt!

Resan till USA tar mer och mer form. Ett välkommet bidrag fick jag häromdagen då ett större stipendium blev mitt. Känns väldigt bra, för dagen innan hade jag fått reda på att boendet blev dibbelt så dyrt som planerat. Och nu har jag fått förslag på resor - väldigt konkret :)

Glad midsommar på er alla!

Inga kommentarer: