tisdag 1 januari 2013

Och på denna årets första dag

så behövde jag flyttstäda. Inte helt optimalt för jag var trött och seg. Trevligt och stillsamt firande i närheten av Åre, men det tar ju ändå alltid på krafterna att sova någon annanstans osv. Flytten har varit kort rent längdmässigt,, men kantad av rippel. En tom lägenhet som jag fick och ville flytta ini före jul, men det gick inte. Och kompisen från Borås som skulle hjälpa mig blev sjuk. Så allt är gjort av mig. Nöjd, men trött och sliten känner jag mig nu.

Kom på att jag glömde en viktig del i summeringen - nöjesdelen. Bruce var helt klart årets höjdpunkt! Långt, mycket och varmt blev det. Men så underbart med denna utstrålning och spelglädje :-) Och alla glada kamrater hemma i min lägenhet - attans vad kul vi hade!

Natti, Natti!

Inga kommentarer: