söndag 27 mars 2011

Kamrater


Jag kan vara lite kräsen när det gäller vilka som jag anförtror mig åt. Finns några få som vet allt, och de är verkligen få. Det kan verka som jag är tillknäppt, men det måste alltid kännas helt rätt och ge mig nåt tillbaka. Annars får det vara! Och jag har svårt att bara tjitt tjatta, det blir inte av och det har bara med att det GER mig verkligen ingenting.


Idag hade jag ett långt samtal med en av mina bästa kamrater och det känns alltid skönt efteråt. Uppiggande, energin får sig en påfyllning och jag blir glad. Livet leker helt enkelt!


Jag och äldste sonen skulle fixa med ledstång och tavlor idag. Vi kom inte så långt, men det är ju inte hela världen. Nya skoskåp är i alla fall inköpta och ska givetvis monteras.


Ny dag imorgon, med arbete och förhoppningsvis ett bra och positivt besked!


Inga kommentarer: