fredag 25 mars 2011

Jag har bestämt mig!

Nu har jag bestämt mig för att ta bort alla trista, tråkiga och energislukande människor ur mitt liv. Det ska bli så roligt att bara umgås med glada, trevliga och vuxna folk. Sådana som vill göra något med sitt liv och som vågar det. Hoppas att denna förändring gör att livet blir lite roligare att leva :-)

Veckan innebar kurs i integrationskomponent. Kul med en massa inspirerade trevliga människor, men också lite frustrerande. Jag har inte kodat på hundra år, har aldrig varit speciellt bra på det, men gillar det på nåt vis ändå. Som tur var satt jag bredvid bästa arbetskollegan; kul, trevlig och smart. Så vi löste alla uppgifter galant och jobbade på. Tack, Johan!

Helgen blir till att städa och göra fint. Ska få storfrämmat, och det är verkligen främmande personer, som ska bo hemma hos mig. Helgen går i Bruce och dammsugarens tecken. Kul att dejta dem samtidigt.

Inga kommentarer: