lördag 19 mars 2011

Återuppstånden!


Ja, nu är det dags att låta denna blogg återuppstå igen. Det finns saker att berätta om och det går att tala om dem på ett publikt sätt.


Uppsatsen är klar och med den en både rolig och trist tid. Rolig för att det var så kul att träffa alla spännande forskare och personer på Viktoriainstitutet. Jag kommer alltid att sakna fikat i soffan, de stora kuddarna och alla människor. Trist för att det är slut, men min förhoppning är att det kan bli en egen fortsättning på något vis. Håll alla tummar, kamrater.


Arbeta bör man och så gör även jag. En stor organisation denna gång och det har ju alltid sina för- och nackdelar. Fördelarna är att det alltid finns någon att prata med och få utbyte av, nackdelen är att det är, just det, stort!


Hemma är hallen ommålad med hjälp av världens bästa f d svärfar. Maken till underbar personlighet får man leta efter.


Nu ska jag till Gödeberg, för att handla in lite god mat i veckan och sedan till mitt älskade Lindholmen. Det är Webcoast nu, en unconference med massa spännande föredrag.


Tjingeling!

Inga kommentarer: