torsdag 5 augusti 2010

Glad över alla människor


Nu för tiden så gör alla människor i min omgivning mig bara glad och lycklig. Har definitivt inte varit så, och det sista oket släppte bara för ett litet tag sen.

Jag, sönerna och yngsta sonens flickvän var i Fjällbacka tidigt i veckan och det var så kul. Att se dessa små knattar bli trevliga och sociala varelser är en fröjd, speciellt för att mamma-hjärta. Kul hade vi och trevligt var det. Yngsta sonens flickvän gjorde ett kanonbra första intryck och det är kul att få lite mer kvinnor i det här hushållet, väldigt mansdominerat annars.


Idag har jag diskuterat mer kring nästkommande års Hisingen Runt och det ska bli så spännande att se om alla planer kan gå i lås. Vi har i alla fall fått med oss väldigt bra människor i organisationen och det ska bli så kul att jobba med dessa.


Imorgon drar vi till Skåne för ett nytt kusinbröllop. Fest är alltid kul, kusinerna trevliga och Skåne är varmt och skönt. Jag laddar för en kanonhelg.


See you!


1 kommentar:

Jennie sa...

Känns hoppfullt att dessa små knattar blir trevliga och sociala varelser :)