söndag 22 augusti 2010

Cykel, cykel och mer cykel


Nu har jag fått min beskärda del av cykel och funktionärsarbete. Började på fredag em med Göteborg City Criterium mitt i centrala Göteborg. Så fantastiskt roligt med en massa publik och cyklister. Tyvärr så regnade det så det var en hel del omkullkörningar, men så kul ändå. Bilden ovan är tagen av kompisen Christer Hedberg och du finner mer fina bilder på http://www.christerhedberg.se/


Lördagen ägnade jag åt min nya favoritorganisation, Toastmasters. Jag gillar deras inställning med vänligheten, men ändå klar och tydlig feedback på vad man gör och åstadkommer. Passar min personlighet och nuläge alldeles utmärkt.


Dagen har jag ägnat åt Grand Fondot i Fjärås. Tyvärr har inte tiden varit tillräcklig för arrangörerna så det fanns en del att fundera över och det blev ett flertal olyckor. Inget kul alls, men en del solsken fanns det ändå. Speciellt damen som cyklade 137 km på en hybrid och tyckte det var alldeles för lite motionärer. All min respekt till dig som orkade detta och till din inställning.


See you!

Inga kommentarer: