torsdag 17 juni 2010

Sommar och sol

Känns så skönt att det blivit varmt och gott här. Sitta ute på altanen på kvällen är väldigt skönt och avkopplande. Igår hade jag några cykelkompisar som var här och fikade och planerade nästa års Hisingen Runt. Jag hoppas att några av de planer som vi har kan gå i uppfyllelse, för då kommer vi att märkas och synas mycket mer.
Annars tragglar jag på med studier, och försöker bryta ner det i små delmål för att känna att det hela är överkomligt. Lite uppdrag hinner jag med emellanåt, men jag hoppas givetvis på att få det där större uppdraget som gör att livet kommer på en annan nivå igen. Annars för väl fantasin finnas med och jag får uppfinna det.
Helgen kommer jag att tillbringa på ett tåg med hur många glada cyklister som helst. Och även i Motala, för nu är det Vätternrundan. Kul kommer det att bli och jag hoppas att alla kommer helskinnade runt.

Inga kommentarer: