onsdag 23 juni 2010

Före midsommar

Nu fick vi för oss att åka till Fjällbacka, på studs. Med ett löst och fritt liv så går det att göra såna saker nuförtiden. Fantastiskt, men samtidigt lite farligt. Snart kommer det där med vardag och fasta tider igen, och då gäller det att kunna komma tillbaka snabbt som ögat.
Träningen kommer så sakta tillbaka och just nu är målet att pilgrimsvandra i höst. Jag hoppas verkligen att det kan bli av och att det blir så skönt och bra för mig som jag vill och behöver. Och att bästa kompisen kan gå med de sista tio milen. Skulle vara en sådan seger att få med henne, hon har tre konstgjorda diskar i ryggen och varit sjukskriven länge för ryggproblem.
Idag har jag gjort värderingar på huset. Funderar på om jag ska sälja eller inte. Huset är för stort för bara två personer att bo i. Eller så ska jag kanske hyra ut en del. Får se vad beslutet blir.
Vi startar midsommarhelgen med att åka på HCKs grillfest.

See you!

Inga kommentarer: