måndag 7 juni 2010

Känslan

just nu är ibland vanmakt över situationen och varför den kunde bli som den blev, och ibland en euforisk glädje över att inte ha en stämpelklocka att leva efter dag ut och dag in. Som tur var har jag ett himla driv och får saker gjorda ändå, och det är väl därför som jag vågade göra som jag gjorde.
Idag har jag i alla fall lyckats få in det första uppdraget till lilla firman, och antagligen är det ett två månaders jobb. Inte världens flashigaste men det hade jag aldrig tänkt mig som det första. Kul bara av själva känslan att jag kan sälja mig själv och att någon vill köpa min tjänst.
Helgen har varit varm och skön och bestått av trädgårdsarbete, cyklistfluktande och sköna stunder på altanen. Jag hoppas verkligen att det blir en skön sommar så att jag kan njuta av den.
En kul sak var att vi var och kollade på Nanne G i Mölndals C. Proffsig och bjöd på sig själv! Precis som Tina Thörner som jag lyssnade på härom kvällen.

See you!

Inga kommentarer: