söndag 31 januari 2010

Mer händelser i veckan


Yepp, ibland finns det små nyheter i livet. Nu är jag korthårig och har en färg som kan sägas vara svart eller oxblodsröd. Allt beroende på vem jag frågar och i vilket ljus som jag står i. Kort kommer!

I veckan hann jag faktiskt göra en annan sak än att plugga och jobba, och det var att lyssna på Robert Kronberg. Jag måste berömma Dataföreningen i Göteborg som låter mig,och alla andra medlemmar, gå på ett sånt föredrag för 20 kronor. Och då inkluderas fika. Robert visade sig vara en trevlig göteborgsk kille med en hel del tankvärda saker. Så om du har möjlighet ska du definitivt gå och lyssna på honom.

Gårdagen ägnade jag hos frissan, hemma hos min studiekamrat och därefter med att läsa ännu mer. Så nu ska jag börja producera en litteraturuppgift. Kan ju vara rätt motiverande att det är FYRA stycken kvar. Och det ska jag ju definitivt klara av att göra.

I veckan blir det en massa jobb och sedan ska jag och min studiekamrat bli intervjuade av en EU representant gällande våra studier. Ska bli spännande att höra vad de vill fråga oss.

Glömde nästan - det är snart vår - anmälan till Hisingen Runt 2010 öppnar imorgon!!

Inga kommentarer: