söndag 3 januari 2010

Guldsöndag!

Idag har verkligen allt som jag vill slått in, och lite till.
Spinningen gick som en dans och musiken var bra. Lite nostalgi blir det när det gamla gardet är ledare, men det är ju helt OK. Fick höra
Kenta med Just idag är jag stark - och det var inte igår.
När jag kom hem erbjöd sig yngste sonen att handla och göra söndagsmiddag. Helt perfekt med kocklagad mat som dessutom är lika billig som när vi andra lagar till. Utkörd ur köket blev jag också så det enda raka är ju att sätta sig vid brasan och ha det skönt.

Igår satt jag och sökte på nätet och fastnade i ett forum som handlade om Camino de Santiago. Det skulle vara väldigt kul att gå den en gång i livet. Får bestämt planera in det bland allt annat som jag vill göra.

Nu är det bara att vänta på att maten blir klar och sedan ta det lilla lugna. Arbetsdag imorgon.

Inga kommentarer: