fredag 1 januari 2010

God Fortsättning!
















Gårdags kvällen och natten blev väldigt trevlig, trots allt. Jag hade inte insett att sambon jobbade hela helgen - och jag menar verkligen hela - och hade förutsatt mig en utekväll på lokal. Nu gick ju detta inte att göra och besvikelsen var stor. Som tur var har jag trevliga kamrater som bjuder på nyårsmiddag och trevligt prat hela kvällen. Tack Karin och Per!
Sönerna fick glada tillrop under kvällen, fast de var inte så pigga på att höra mamsens röst. Tyvärr sitter det i att den äldste sonens kompis höll på att stryka med en nyårsnatt för några år sedan.
Nyårslöfte? Ja, jag vill ha kul och utvecklas under det kommande året. Så då får jag se till att det blir så - ösa på med spännande och roliga projekt.
Nu ska jag skriva det sista på uppdraget - så skönt att ha klarat av hela denna termin i tid och inte behöva hålla på med det till sommaren. O, ja, jag är formellt antagen till att skriva Master nu!

Inga kommentarer: