söndag 11 oktober 2009

Veckans fråga och teknikshopping

I fredags ställde min sjukgymnast veckans fråga till mig:" Får du tillräcklig utmaning med programmet?" Jag tyckte att det gick bra några gånger till och sen får vi hitta på nåt nytt.Och jag blir så impad av att han kan läsa av mig så. En stor eloge! Och jag är glad att jag har fått honom och inte den som jag hade i höstas. En kanonbra sjukgymnast, men personkemin fungerade inte alls.
Idag har jag och mamsen varit och teknikshoppat. Ny mobil, ny laptop och sedan en skrivare. Så kul att handla med någon annans pengar :-)
Lite skrivande på den nya litteraturuppgiften har det blivit och taktiken är ändrad. Istället för att läsa igenom all litteratur först, för att få en överblick, har jag delat in det i små stycken och skriver under tiden. Jag hoppas att detta lyckas bättre, för det var nära ett VG sist.
Ny vecka och nya roliga saker hoppas jag väntar.

Inga kommentarer: