fredag 21 augusti 2009

Konstigt det blev

I vanliga fall så brukar sista dagen på jobbet innan semestern vara en lååång dag. Idag var det definitivt inte så, utan allt bara smattrade på i vanligt fart och jag jobbade på som en vanlig dag. Lite trist kändes det eftersom det nu var fart på saker och ting och jag inser att jag kommer att missa en hel del roliga saker.
Men semester behöver jag och samla energi inför ett nytt arbetsår.

Igår fick jag frågan av en studiekamrat om vi ska skriva mastern ihop och det gör jag gärna med henne. Det är en rivig liten kvinna med stuns och skinn på näsan och det passar mig alldeles utmärkt.

Sambon "hotade" med att vi skulle på Liseberg och dansa på polketten. Men just nu ligger han på soffan och sover så det slipper jag nog ikväll :-)

Inga kommentarer: