söndag 3 maj 2009

Lite tristess

Ja, det blir det när jag ska skriva ibland. Just nu vill jag egentligen helst bara cykla omkring i livet och snacka strunt med mina kamrater, men när det inte går så himla bra, så får jag göra något annat för att stilla min lilla vinnarskalle.

Skrivkrampen löste sambon upp på ett snyggt sätt och jag fick i alla fall börjat igår och sen kommer det mer och mer bara jag får fundera och fundera på saker. Som tur var finns det ett första inlämningstillfälle och sen det andra som är det som verkligen gäller. Och jag kommer att få in nåt till det första och sen kan jag gå och fundera en hel vecka.

Äldste sonen är en person med integritet eller bara en sömntuta, kanske. Han går hem till ett gäng kompisar för att grilla och sen drar de andra ner till stan. Då vill han inte med och går och lägger sig där och sover...Eller gick jag kanske på en mammafint när han beskrev gårdagskvällen på det viset?? Får fundera på den, eller så bara vara glad för att han är glad och lycklig!

Inga kommentarer: