torsdag 7 maj 2009

Blodvärde

Mitt blodvärde har alltid varit skyhögt. Kanske är det inte helt optimalt, men nu är jag glad för det. Min vattencysta gör att blodvärdet är väldigt lågt för att vara mig just nu och det gör att jag är TRÖÖÖÖTT. Och sen gör det mig tvärförbannad att de läkare som jag pratar med inte lyssnar på mig utan säger att det kommer att bli bättre. Så nu ska jag ta till STORA ORD när jag pratar med dem imorgon. Vad vill de att jag ska ha för liv? Eller är jag mest en medelålders gnällig tant?? Nej, nu får de leverera ett bra liv åt mig!

Annars har det varit en intressant dag. Jag har varit på en workshop med jobbet och lyssnat på spännande personer från andra företag. En sväng på IT-universitet blev det på kvällen. Pratade med min gamla chef - kul och spännande efter så många år. Och visst ändrar vi oss på tio - tolv år.

Och sen är det nära nu. En massa frågor och saker att fixa med årets händelse - Hisingen Runt! och vi kommer i Metro imorgon :-)

Intresserad att cykla? Kom ut och gör en efteranmälan på söndag morgon...

Inga kommentarer: