måndag 20 april 2009

Jag och min kompis sekatören


Jag har en ryslig förkärlek för att klippa, såga och röja runt i min trädgård. Inget finlir alls, utan raskt och bryskt blir buskarna och träden decimerade. Stackars Jonte som får åka till tippen med hög efter hög som jag har fått ihop. Ibland påstår han att det inte går in mer påsar med trädgårdsavfall i garaget, men den går jag inte på ;-)

Som tur var har jag blivit lovad att få röja runt hos mamma i sommar också. Och hon har en motorsåg, så det ska bli så KUL!

Idag har det varit en massa att göra på jobbet och sen en sväng på IT-universitet. Nu börjar finliret för att få ihop texten, så aktiviteten just nu kallas "Massera text". Det blir ju så när vi är tre personer med olika uttryckssätt som har skrivit och skrivit och nu ska det börja hänga samman och dessutom ska det finnas en röd tråd...

1 kommentar:

Jennie sa...

Om du får brist på växter att såga/röjja bort finns här maaassor att ta av.